زنان باردار نـه تنـها هورمون‌هایشان بلکه ظاهرشان نیز تغییر خواهد کرد. تیماسین برای افراد باردار این تغییرات ظاهری فقط بـه برآمده‌شدن شکم خلاصه نمـی‌شود، تیماسین برای افراد باردار بلکه پوست و موی افراد هم درون این دوران دست‌خوش تغییر قرار مـی‌گیرد.

هر بارداری متفاوت از دیگری است. تیماسین برای افراد باردار با دنبال این نکته‌ها مـی‌توانید بر زیبایی ظاهر خود بیـافزایید.

۱-آب زیـاد بنوشید
شاید پزشکتان بـه شما گفته باشد کـه باید درون طول دوران بارداری مقدار زیـادی آب بنوشید. آب بـه دفع سموم و نگهداشتن مایع آمونیـاک درون کیسه به منظور نوزاد، کمک مـی‌کند. همچنین بـه شما کمک مـی‌کند کـه پوست شفاف‌تری داشته باشید.

۲-غذاهای سالم بخورید
در این دوره بسیـار مـهم هست که غذاهای سالم و مقوی بخورید. جنین درون حال رشد شما و خود شما نیز بـه مواد مغذی ضروری احتیـاج دارید. زیبایی تنـها مختص ظاهر نیست، اندام‌های داخلی بدن نیز به منظور زیبایی پوست شما حتما درست عمل کنند.

۳-یک زندگی سالم داشته باشید
کلاس‌‌های زیـادی درون رابطه با بارداری درون بیمارستان‌ها یـا موسسه‌های خصوصی تشکیل مـی‌شوند کـه با آموزش ورزش و یوگا زنان را به منظور زایمان آماده مـی‌کنند. تجربه جالبی هست که دیگر زنان باردار را مشاهده کنید و دیدگاه‌های خود را با آنـها درون مـیان بگذارید. از خواب و استراحت کافی خود اطمـینان حاصل کنید که تا بر استرس حاصل از تغییرات هورمونی و اضافه وزن غلبه کنید.

۴-لباس‌های مناسب بپوشید
زنان باردار اغلب بهم ریخته بـه نظر مـی‌رسند و بهانـه آنـها هم بارداری‌شان است. اما شما بـه سادگی مـی‌توانید درون این دوره زیبا بـه نظر برسید. لباس‌هایی را بپوشید کـه راحت‌ هستند و برآمدگی‌های بدن شما را نشان مـی‌دهند. از لباس‌های ستاره‌های باردار نیز مـی‌توانید مدل بگیرید.

۵-بر وزن خود نظارت داشته باشید
بعضی از ما شاید بـه بهانـه بارداری، هر چیزی را بخوریم اما حتما بدانیم کـه وزن اضافه بـه رشد کودک کمکی نخواهد کرد. بهتر هست از خوردن هل هوله بپرهیزید و بر غذاهای سالم تمرکز کنید.

۶-آرایش کنید
آرایش مـی‌تواند لکه‌های سیـاه پوست شما را از بین ببرد. از محصولات آرایشی مناسب این دوره استفاده کنید.

۷-درمان‌های خانگی را فراموش نکنید
درمان‌های خانگی بهترین انتخاب هستند. هنگامـی کـه در حال تماشای تلویزیون هستید، ژل آلوئورا را بر پوست صورتتان بمالید.

منبع: تیماسین برای افراد باردار alodoctor




[با این روش‌ها درون دوران بارداری زیبا‌تر مـی‌شوید - تک فال تیماسین برای افراد باردار]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 24 May 2018 03:40:00 +0000